Menü

13 Ocak 2016 Çarşamba

Maybelline the Falsies Push Up Drama Rimel-İlk İzlenim

Herkese yeniden merhabaa :)
Rimel denilince benim aklıma ilk olarak bir Drug-store markası olan Maybelline geliyor. Sanki tüm rimellerimin markası Maybelline olmalıymış gibi her defasında elim bu markanın rimellerine gidiyor. Kısa bir süre önce "the falsies volum' express"imin bitmeye başladığını fark edince kendimi yine yeniden bir Maybelline standının önünde buldum. Bu sefer bir değişiklik yaparak yaklaşık iki ay önce ülkemize gelen yeni rimelleri " the Falsies Push Up Drama"yı denemeye karar verdim. Doğruyu söylemek gerekirse bu tercihimde ürünün dış görünüşü fazlasıyla etkili oldu çünkü alttaki resimden de görüldüğü gibi alıştığımız Maybelline rimellerinden çok farklı bir şekle sahip.


Altının ve üstünün farklı renklerde olması nedeniyle ilk bakışta iki fazlı bir ürünmüş gibi gelebilir fakat bu yanılsama, rimelin kabından kaynaklanıyor. Yani aslında tek taraflı bir rimel. İnternette okuduğum yorumlarda pek çok kişi bu ürünü iki fazlı zannetmiş, o nedenle bu konuya değinmek istedim.  Fırçasının şekli, diğer Maybelline rimellerinden farklı olarak düz. Bu özelliğini fazla sevmedim çünkü kıvrımlı yapıdaki fırçalarda, ürünü kirpiklerime daha rahat sürdüğümü fark ettim. Fırça dümdüz olunca kirpiğin iç kısmına sürerken zorlandım.


Ve şimdi sizlerle ilk izlenimimi paylaşmak istiyorum. Ürünü tek kat sürdüğümdeki değişimi aşağıdaki resimde görebilirsiniz.

Resimde tek kat sürdüğüm için etkisi çok fazla belli olmuyor fakat gerçekten ürün, kirpiklerimi uzattı ve kirpiklerimin daha siyah görünmesini sağladı. Çok az bir topaklanma yaptı ama bu beni rahatsız etmedi. Kuruma süresi normal. Ürünün fiyatı yaklaşık olarak yirmi lira, eğer benim gibi bir indirime denk gelip alırsanız çok daha az bir fiyata alabilirsiniz. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sizin rimel önerileriniz neler? Önerilerinizi aşağıda yorumlar kısmına yazmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

1 yorum:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil