Menü

29 Nisan 2015 Çarşamba

Loreal Paris- Sılk&Gloss Bukle Belirginleştirici Köpük

Herkese yeniden merhaba :)

Bugünkü yazımda sizlerle beni hayal kırıklığına uğratan bir ürünü paylaşacağım. Bu yazıyı uzun zamandır yazmayı planlıyordum fakat ürüne hep son bir şans tanıyordum. Okurlarıma çok değer veriyorum ve bu nedenle onları yanlış yönlendirmek istemiyorum. O yüzden bu ürünün olumsuz yanlarını yazmadan önce defalarca saçımda kullandım ama artık eminim ki bu ürün bana göre değil.

NEDEN LOREAL PARIS-BUKLE BELİRGİNLEŞTİRİCİ KÖPÜĞÜ BEĞENMEDİM?

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki bu ürün başka saçlarda güzel sonuçlar verebilir fakat ben kendi saçlarımda memnun kalmadım.


Saçlarım dalgalı bir yapıya sahip ve dalgalarımı belirginleştirmek için bu ürünü almıştım fakat ürünün saçımda vaat ettiği değişimlerin önemli bir kısmını göremedim.

ÜRÜN NELER VAAT EDİYOR?


-Saçlarınıza parlaklık verir. 

Evet, buna katılıyorum saçıma parlaklık verdi. Hoş bir ışıltı kattı.

-Saçınızda ipeksi bir yumuşaklık kazandırır.

Maalesef ki saçıma sürdükten sonra saçlarımda hafif bir yapışkanlık ve sertlik bıraktı.

-Buklelerinizi belirginleştirir.

Buklelerimi çok az belirginleştirdi ve aynı zamanda saçımda sertlik de bıraktığından dolayı bu ürünü bir daha satın almayacağım.

Umarım yazım hoşunuza gitmiştir ve işinize yaramıştır. Yorumlamamı istediğiniz başka ürünler varsa mutlaka yazın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...


4 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun canım takipteyim beklerim.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Sayfanı takibe alıyorum :)

      Sil
  2. Sayfanızı takibe aldım bende sayfama beklerim seplali.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Hemen sayfana bakıyorum :)

      Sil