Menü

8 Mayıs 2015 Cuma

2 Aylık Serüvenim

Merhaba sevgili okurlarım,
Bugün çok ama çok mutluyum ve hepinize çok teşekkür ediyorum. İki aydır blog dünyasında olmama  rağmen çok tatlı insanlarla karşılaştım, yorumlarınızı severek okudum ve hepsinden de önemlisi sizlerle gerek makyaj gerekse hayatla ilgili önerilerimi ve bilgilerimi paylaştım. Diyeceksiniz ki yolun çok başındasın. Evet, haklısınız ama ben bu işi çok seviyorum ve uzun yıllar devam ettireceğim. Beni takip eden ve okuyan herkesi çok seviyorum. Yorumlamamı istediğiniz her türlü ürünü bana yazabilirsiniz. Sevgilerimle :)

3 yorum:

  1. Daha nice upuzun yıllara, güzel paylaşımlara inşallah ♥

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben de seni yeni keşfettim canım. Benim de henüz 1 yıl olmadı ama çok güzel insanlarla tanıştım. Seninle de paylaşımda bulunmak isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil