Menü

13 Mayıs 2015 Çarşamba

Neutrogena Besleyici Bakım Kremi

Herkese yeniden merhabalarr,
İlkbaharın gelmesiyle nemlendiricilerimizi sürmeyi unutuyoruz. 
Bu da cildimizin kurumasına neden olabiliyor. Bugünkü yazımda siz değerli okurlarıma Neutrogena'nın besleyici bakım kreminden bahsedeceğim.



Gelin hep birlikte ürünü değerlendirmeye başlayalım...

-Kokusu hoş ama  aromalı kokuları sevenler için sade gelebilir.

-E vitamini içeriyor. 

-Ürün 200 ml. Altı aydır kullanıyorum, yarısına anca gelebildim :) Gerçi her gün düzenli kullanmıyorum.

Yüzünüze ve vücudunuza sürebiliyorsunuz. Ben sadece vücuduma sürüyorum, cildim için başka bir ürün kullanıyorum.

Kısa bir bilgilendirmenin ardından asıl sorumuza gelelim:
NEMLENDİRİCİLİĞİ NASIL?

Neutrogena'nın nemlendiricilerine gerçekten güveniyorum ve bu alanda başarılı olduklarını düşünüyorum fakat bu ürün Neutroge'nın diğer nemlendiricilerinden yapı olarak farklı. Kullananlar varsa bilir Neutrogena'nın el kremini çok hafif sıksanız bile inanılmaz bir nemlendirme sağlar fakat aynı nemlendirmeyi bu ürünle sağlamak için kremi çok daha fazla almalısınız. 



Sonuç olarak, 
Bu ürünü kış aylarında cildi çok kuruyanlar için tavsiye etmiyorum. Bence bu ürün tam bahar ve yaz aylarında sürülecek cinsten. Çok yoğun bir nemlendirmenin gerek olmadığı zamanlar için ideal. 


Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sizin beğendiğiniz nemlendiriciler neler? Yorumlar kısmına yazın, bilgilenelim :) Sevgilerimleee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder