Menü

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Yves Rocher- Comme une Evidence vücut sütü

Merhabalarr,
Güzel bir bahar gününde balkonda kuş cıvıltılarını dinlerken sizlere bu yazıyı yazıyorum. Çiçeklerin böylesine muhteşem koktuğu bir mevsimde biz kadınlar da güzel kokmak istiyoruz. Bunun için ya güzel bir parfüm ve deodorant bulmaya çalışıyoruz ya da vücut sütü kullanıyoruz. Bu yazımda sizlere Yves Rocher'den aldığım Evidence serisinin vücut sütünden bahsedeceğim.
Haydi gelin ürünü birlikte değerlendirelim...
Ürünün özellikleri:

-Menekşe, İnci Çiçeği, Gül ve Paçuli içerir.

-Paraben içermez.

-Hayvansal madde içermez.

-Nemlendiricilik sağlar.
BEĞENDİĞİM YÖNLERİ:

+ Mükemmel bir kokusu var. Hayatımda karşılaştığım en ama en güzel kokulardan biri. O kadar güzel ki gün içinde kendimi koklamaktan alamıyorum :)

+ Nemlendiriciliği çok güzel, vücudunuza yumuşaklık sağlıyor.

+ Kabı çok zarif ve makyaj masama doğallık katıyor.

+ Ürünün miktarı gayet uygun.

Beğenmediğim Yönleri:

- Açıkçası buraya ne yazacağımı çok düşündüm çünkü olumsuz bir özelliğini bulamadım. Belki kokusunun kalıcılığının az olduğunu yazabilirim buraya ama bir vücut sütünün kokusunun çok uzun süre kalmasını beklemiyorum zaten.

Ürünü bir daha alır mıyım?

Kesinlikle evet.

Umarım yazım size yardımcı olmuştur. Sevgilerimle :)

10 yorum:

  1. Güzel bir ürüne benziyor fiyatı ne kadar canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım alalı iki üç ay oldu ama yanlış hatırlamıyorsam 30 liraydı. Eğer vücut sütüne ihtiyacın varsa kaçırma derim :)

      Sil
    2. aslında bir sürü ürünüm var ama bunu da almak istedim kokusunu merak ettim :))))

      Sil
    3. Biz kızlar hep böyleyiz zaten, ihtiyacımız olmasa bile dayanamıyoruz işte :) Kullandıktan sonra mutlaka yorumlarını yaz, sabırsızlıkla bekliyorum <3

      Sil
  2. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumdaki blog keşif etkinliğine katılarak blogunu tanıtabilirsin
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki takip ederim canım ❤️ hemen keşif etkinliğine bakıyorum :)

      Sil
  3. merhaba canım blog keşif etkiniğinden gördüm ve takibe aldım. Ben de beklerim. Sevgiler...
    http://theruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Blogunuzu yeni keşfettim.Bana da beklerim
    www.meryyildiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil