Menü

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Mayıs Ayı Bitenler

Herkese yeniden merhabalar :)
Okulda finallerimin bitmesiyle döndüm aranıza. Oldukça yorucu bir dönemi atlattım ve mutluyum. Umarım sizler de iyisinizdir :) Bugünkü yazımda başlıktan da anlaşıldığı gibi bu ay içinde bitirdiğim ürünleri sizlerle paylaşacağım. Sözü fazla uzatmadan yazıma başlamak istiyorum.

İlk olarak Sebamed'in "Everyday Shampoo" yani günlük şampuanından bahsedeyim isterseniz. Ürünü geçen hafta bitirdim ve uzun bir süredir kullanıyordum. Yani ürünün miktarı uygun, sizi üç dört ay idare eder. Fiyatı ise yanlış hatırlamıyorsam 30 lira civarıydı. Saçlarımı güzel temizlediğini düşünüyorum ama bu şampuan, saçlarımda sertlik yapıyor. Eğer nemlendirmek için krem sürmezsem saçlarıma, taramam oldukça zor oluyor. Ürünün arkasında saçlarınızı nemlendirir yazıyor ama bende pek nemlendirme sağlamadı. Yine de Sebamed'in ürünlerine güvendiğim için tekrar almayı düşünüyorum.




Diğer bitirdiğim ürün ise Yves Rocher'in besleyici bakım kremi. Bununla ilgili yazdığım yazı için 


Ve son olarak Selesta'nın zeytinyağlı saç bakım kremini bitirdim. Diyeceksiniz ki bu ay nasıl hem Yves Rocher'in hem de Selesta'nın saç bakım kremlerini bitirdin Elif? Siz sormadan hemen cevap vereyim :) Yaklaşık beş altı ay önce Çanakkale'ye gitmiştim ve Çanakkale dönüşü yolda Selesta'nın satış yerini gördüm. Daha önce bu markayı hiç duymamıştım ama doğal zeytinyağlı saç ürünlerini görünce dayanamadım, aldım :) Bu ürünü üç dört ay kullandım. Çok az bi miktar kalınca içinde Yves Rocher'in besleyici saç kremine geçtim. Böylece mayıs ayı içerisinde ikisini de bitirmiş oldum :)
Selesta'nın zeytinyağlı saç kreminden gerçekten çok memnun kaldım ama Ankara'da tekrar nasıl alacağımı bilemiyorum bu ürünü. İnternetten baktım, online satışları da varmış, belki oradan tekrar alırım. Bence Selesta'nın bu ürünü Yves Rocher'in besleyici bakım kreminden daha iyi. Hem miktar olarak hem de nemlendiricilik olarak daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder