Menü

8 Haziran 2015 Pazartesi

Flormar Perfect Coverage Fondöten

Hepinize yeniden merhabalar :)
Nasılsınız? İyi misiniz? Umarım hepiniz çok ama çok iyisinizdir. Şahsen ben okulumun bitmesiyle pek bir rahatladım. Lafı fazla uzatmadan yazıma geçeyim isterseniz. Bugün sizlerle Flormar'ın Perfect Coverage fondötenini paylaşacağım. Uzun bir zaman önce yaklaşık 30 liraya almıştım bu ürünü. Fiyatı gayet uygun, gelin bir de özelliklerine bakalım:

"Perfect Coverage Foundatıon ten makyajının 12 saate kadar taze ve canlı kalmasına yardımcı olur. Yumuşak ve zengin dokusuyla yüksek kapatıcılık sağlayan bu fondöten cildi pürüzsüz gösterir. İçerdiği tatlı badem yağı ve zeytinyağı özleri sayesinde sağlıklı kalmasına yardımcı olur. Tüm cilt tipleri için uygun olan bu ürün aynı zamanda zararlı güneş ışınlarına karşı SPF 15 koruma sağlar."

Ürünün vaad ettiklerinin ardından deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

Olumlu yönleri:

-Yoğun kapatıcılık istiyorsanız eğer, bu ürünü tercih edebilirsiniz.

-Güneş koruma özelliği var. (SPF 15)

-Fiyatı ve miktarı gayet uygun.(Fiyatı yaklaşık 30 lira ve miktarı da 30 ml.)

Olumsuz yönleri:

-Ürünü sıktığınızda aynı miktarda fondöten çıkması. Yani pompalı bir başlığı olduğu için siz ne kadar az almak isteseniz de gerekenden daha fazla çıkıyor ve fondötenin bir kısmı boşa gidiyor.

-Ciltte kuruma yapıyor. Eğer ayrıca bir nemlendirici sürmezsem cildim pütür pütür oluyor ve bu beni oldukça rahatsız ediyor.

Sonuç olarak;
Ürünün fiyatını düşünürsek kapatıcılığını beğendim. Cildimde kuruluk yapıyor ama ben buna şöyle bir çözüm buldum: BB kremimden az bir miktar alıp fondötenimle karıştırıyorum ve böylece hem cildimde istediğim kapatıcılığı yakalıyorum hem de kuruluk azalıyor.

Ürünü yeniden alır mıyım?
Hayır, almam. Çünkü fiyatı biraz tuzla da olsa şu anda kullanmakta olduğum Lancome'un Miracle Cushion'ından memnunum. Miracle Cushion ile ilgili yazdığım yazı için tık tık :)

Flormar Perfect Coverage swatch: (Bendeki rengi 103-Creamy Beige). Not: Ürünü yayınca fotoğraftaki kadar açık durmuyor.


Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgilerimle <3

5 yorum:

  1. Zaten kuru, pütürcüklü cildimle ben kullanamam heralde, paylaştığın için teşekkürler param boşa gitmedi sayende :) yeni bir takipçinim bu arada, benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil canım :) Hoşgeldin bloğuma, hemen geliyorum ben de seninkine <3

      Sil
  2. Bazı söylentiler var . en açık rengini almama rağmen koyu oldu diye. bu doğru mu acaba elif hanım ? :)

    YanıtlaSil
  3. benim cildim karma..gün içinde t bölgem yağlanıyor..o nedenle rimmel stay matte makyaj bazı sürüp üstüne bu fondöteni sürüyorum ama yinede parlamasının önüne geçemiyorum..o makyaj bazı başka fondötenlerde işe yarasa da bu fondötende parlamayı engelleyemiyor..bu da sanırım fondötenin içindeki yağlardan kaynaklanıyor.. sabah sürünce mükemmel duran fondöten öğlenden sonra bi bakıyorum yüzümde parça parça duruyor.. sizde de öyle oluyor mu? cildiniz kuru mu yağlı mı?

    YanıtlaSil
  4. Ben de pütür pütür kuruluğunun aksine yüzümün parlamasının ardına geçemedim :((

    YanıtlaSil