Menü

17 Haziran 2015 Çarşamba

Yves Rocher BB krem (6 Etki 1 Arada Kusursuzlaştırıcı BB Krem)

Herkese merhabalar :)
Bugünkü yazımda sizlere Yves Rocher'in BB kreminden bahsedeceğim. Bu kremi, cildime fondöten sürmek istemediğim günlerde kullanıyorum ve karma yapıya sahip olan cildimi nemlendirdiğini düşünüyorum. Kremsi bir yapıda olduğu için cildim kolayca ürünü emiyor.

Ürün cildinizde 6 tane etki gerçekleştirmeyi vaad ediyor. Gelin bunlara bir bakalım :

1- Cildi 24 saat boyunca nemlendirir. 
24 saat boyunca ürünü cildimde hiç tutmadım. Bu nedenle size ancak on iki-on üç saatlik etkisinden bahsedebilirim. Kullandığım süre boyunca cildimi nemlendirmesini beğendim fakat şunu da belirtmeliyim ki cildim karma bir yapıya sahip. Yani kuru ciltlerdeki nemlendiriciliği hakkında ne söylesem yalan olur. Nemlendirme özelliği benden geçer not aldı :)


2-Ten rengini bütünler.
Ten rengini bütünlediği doğru fakat tek bir renk seçeneğinin bulunması olumsuz bir özellik bence. Tabi ki bu bir fondöten olmadığı için çok farklı renk seçeneklerine ihtiyaç yok ama yine de birkaç seçenek olsa fena olmazdı. Kremin tek renk seçeneği "Medium".
3-Yorgunluk izlerini ve kusurları siler.
Kapatıcılık olarak çok bir şey beklememek lazım bu üründen. Sonuçta bu bir fondöten değil. Yani sorunlu bir cildiniz yoksa kapatıcılığı yeterli olacaktır.
4-Cildi pürüzsüzleştirir.
Az önceki özellikte de bahsettiğim gibi çok kapatıcılık sağlamıyor, yani eğer sivilceleriniz çoksa cildinizde vaad edilen pürüzsüzlüğü yakalayamayabilirsiniz.
5-Cilde ışıltı verir.
Bu özelliği cildimde gördüm. Ürünü sürünce cildim daha bir canlı gözüküyor.
6-Cildi dış etkilere karşı korur.

Bu arada internet sitesinde yazan önemli bir bilgiyi de sizinle paylaşmak istiyorum:

Önemli Not: 6 etki 1 arada kusursuzlaştırıcı BB krem, yağlı ciltler için önerilmez.

Ürünün fiyatı: Yaklaşık olarak 30-35 liraydı.

Yeniden alır mıyım?

Üründen genel olarak memnun kaldım ama farklı markaları da denemek istediğim için BB kremim bittiğinde başka markaları da keşfetmek istiyorum. Önerdiğiniz güzel BB kremler varsa mutlaka aşağıda yorumlar kısmına yazın.

Umarım yazım işinize yaramıştır. Bütün iyilikler sizinle olsun. Hoşçakalın :)

9 yorum:

  1. kokusu şahane ve tende güzel duran bir bb bende severek kullanmıştım bir ara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak güzel bir ürün ama başka markalara da şans tanımak istiyorum. Önerdiğiniz herhangi bir Bb krem varmı?

      Sil
    2. tabi Farmasi olabilir essence olabilir vicy olabilir..

      Sil
  2. Sanırım Yves Rocher'e karşı bi ön yargım var :) Güneş kremini kulanmıştım ve akne oluşmasına neden oldu gibi geldi bana. Ya da o dönem akne oluştu güneş kremine bağladım bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sevdiğim bir marka ama hangi ciltte ne tür tepkiler vereceği hiç belli olmaz. Güneş kremini kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama önemli olan içinizin rahat ettiği ürün ve markaları kullanmanız.

      Sil
  3. BB krem arayışında olduğum bu dönem iyi oldu bu yazıyı gördüğüm :)

    YanıtlaSil
  4. misshayı tavsiye ederim

    YanıtlaSil