Menü

11 Haziran 2015 Perşembe

Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Kapatıcı Krem

Herkese yeniden merhaba :) Bugün sizlerle beni hayal kırıklığına uğratan bir ürünü paylaşmak istiyorum. Sebamed benim güvendiğim bir markadır çünkü şampuanlarını ve duş jellerini beğenerek kullanıyorum. Bu güvenle üç dört ay önce renkli sivilce kapatıcısını almıştım. Ürünün vaad ettiği şeyler çok güzel fakat bende işe yaramadı. Öncelikle ürünün özelliklerine bakalım isterseniz ve ben her özelliğin yanına bendeki etkilerini yazayım:
-Sivilcelerin neden olduğu kızarıklığı örter. 
Sivilcelerin neden olduğu kızarıklığı örttüğü doğru ama oldukça koyu olan rengi nedeniyle sivilceleri kırmızı yerine mor gösteriyor. Bence hiçbirimiz sivilcemizi kapatıcaz diye onu mor göstermek istemez.
-Sivilcelerin giderilmesine ve yeni sivilcelerin oluşumunun engellenmesine yardımcı olur. 
Doğru, kullanıldığında sivilcenin yatışmasını sağlıyor ama ben mucizevi bir etki göremedim cildimde doğrusu.

-Sağlıklı bir cilde uygun PH'a sahiptir. (PH 5,5)
Bu gayet güzel bir özellik.

Bu değerlendirmeden sonra fiyatından bahsedelim. Ben yaklaşık olarak 15 liraya almıştım. Fiyatını ve performansını değerlendirdiğimizde 15 lira vermeye değmez bence.

Not: Her ciltteki etkisi farklı olabilir ama benim cildime uygun bir ürün değil. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Umarım yazım yardımcı olmuştur hepinize. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere... Hoşçakalınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder