Menü

26 Haziran 2015 Cuma

Oriflame Tender Care Balm (Siyah Frenk Üzümü Aromalı)

Herkese yeniden merhaba :)
Bugünkü yazımın konuğu bir balm. Öyle sıradan bir balm değil ama bu :) Acayip güzel kokan şirin mi şirin bir balm. Çok sevdiğim bir arkadaşım, bu ürünü bana geçen yıl hediye etmişti ve ben de o günden bu yana severek kullanıyorum. Her zaman yaptığımız gibi gelin önce ürün neler vaat ediyor ona bi göz atalım sonra da yorumlarıma geçelim :)

Siteden alıntı:
"Dudaklar, kütiküller, eller, dirsekler, dizler ve topuklar gibi kuru ve pürüzlü alanları hızlıca yumuşatır. Şimdi Siyah Frenk Üzümü'nün tatlı ve çekici aromasıyla bağımlılarını yaratacak! 15 ml.
Fiyatı: 11,90"

Değerlendirmem:
Bu ürünün kokusuna bayılıyorum. Nasıl anlatsam bilemiyorum ama koklayanda bağımlılık yaratıyor resmen :)

Bu güzel kokulu balm aynı zamanda çok da güzel yumuşatıyor. Ürünün sitesinde vücudun pek çok yerinde kullanılabileceği yazıyor ama ben sadece dudaklarımda kullandım ve nemlendirmesine bayıldım. Kuruluğa çok iyi geliyor.


Ürünün kabı da pek bi sevimli. Neredeyse hiç yer kaplamıyor ama makyaj masamda acayip şık duruyor.

E şimdi diyeceksiniz hiç mi olumsuz bir özelliği yok bu balm'ın? Maalesef ki var. O da balm'ı sürerken her defasında parmaklarımızı kullanmak zorunda kalmamız. Yani bu ne kadar hijyenik bir uygulama bilemiyorum. Çünkü her defasında sürmeden önce ellerimizi yıkamamız gerekiyor mikrop kapmamak için ve bu da belli bir süre sonra insanı yoruyor.

Sonuç olarak ürünü yeniden alır mıydım?
Evet, tabi ki alırım çünkü kokusuna ve nemlendirmesine bayılıyorum. Her gülün bir dikeni vardır diyerek ürünün parmakla uygulanmasını göz ardı edebilirim sanırım :)

Umarım yazım işinize yaramıştır. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder