Menü

15 Haziran 2015 Pazartesi

Blog Keşif Etkinliği

Hepinize merhaba arkadaşlar :)

Bugün blogumda bir keşif etkinliği düzenlemeye karar verdim. Amacım hem sizlerle tanışmak hem de emek harcayarak oluşturduğumuz bloglarımızı birbirlerimize tanıtabilmek.

,Blog keşif etkinlikleri, eğer güzel değerlendirilebilirse çok faydalı bence. Bu etkinlik sayesinde keşfedilmeyi bekleyen pek çok bloğu tanıma fırsatı buluyoruz. Etkinliğe katıldığınızda mutlaka paylaşılan bütün blogları ziyaret edin ki etkinlik amacına ulaşsın :)

Lafı fazla uzatmadan etkinliğe katılmak için yapmanız gereken birkaç şeyden bahsetmek istiyorum:

1-Sol tarafta bulunan "Bu siteye katılın" yazısına tıklayıp bloğumu takip edin.

2-Bloğunuzda nelerden bahsettiğinizi ve bloğunuzun ismini aşağıda yorumlar kısmına yazın.

3-İsterseniz bu etkinliği paylaşın, böylece daha çok kişiye ulaşma fırsatına sahip oluruz.

İşte yapmanız gereken şeyler bu kadar. Umarım hepimiz için faydalı ve güzel bir etkinlik olur. Güzellikler hep sizinle olsun :) Görüşürüz...

20 yorum:

  1. takip etmedim bloglar varsa takibe almak isterim hemen
    audreyinsekerleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğe katıldığın için teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Ayy canım ne güzel ben de bloğumda bir etkinlik başlattım beklerim herkesi. ;) seplali.blogspot.com.tr takipteyim :*

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş canım benim bende geldim herkesi de beklerim bloğuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok ama çok sevindim :) Hoşgeldinn <3

      Sil
  4. Ben de blogumu yeni açtım :) herkesi beklerim...

    YanıtlaSil
  5. Keşif etkinliğinden geldim, keşif etkinliğini gördüm, benimde keşif etkinliğim var, bol bol keşfetsin herkes, biz de bekleriz Elif^^
    Bloğumuzda bizden, yaşadıklarımızdan bir sürü an var, toplanıp toplanıp gelin.
    http://www.ailecekgezilecek.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz keşfedelim birbirimizi :) Hoşgeldin bloguma, ben de geliyorum bloğunuza :)

      Sil
  6. Selamlar;
    Etkinliğe katıldım ve takipledim.. Kitap okuyup yorum yazıyorum şimdilik ilerde farklı konular ekleyebilirim. Herkesi beklerim. (Takip edenler yorum yazarsa geri döneceğim)

    http://kitaplardansayfalar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler katılımın için :) Bloğunu takibe aldım :)

      Sil
  7. Merhaba :)
    Sevgilimle birlikte gezdiğimiz gördüğümüz yerleri yazıyorum.. Ayrıca izlediğim filmleri , gittiğim kınaları ve düğünleri de ek olarak yazmaktayım. Kısacası her telden bir blog :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinliğe hoşgeldin, bloğunu takibe aldım :)

      Sil
  8. Merhaba iadeyi ziyarete geldim. Blogunuzu çok beğendim :). Uğramak isteyen olursa makyaj ve bakım hakkında minik bir blogum var. Sevgilerr :). nagihanb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Bloğuma hoş geldinizz :)

    YanıtlaSil
  10. Bende takipdeyim. Harika bir fikir bence.
    Ben paapatya ve blogumda kozmetik, yasam stili, giyim, seyahat vs. hakkinda yaziyorum. Almanya dogumluyum, hem Almanca hemde Türkce yaziyorum. Böylece hem Türkcemi gelistirmis oluyorum hemde istedigim seyi yapmis oluyorum :) Cünkü insanin kendi ana dilini konusmasi cok farkli bir duygu.
    Sevgilerle

    paapatya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıştığıma memnun oldum sizinle, bloğuma hoş geldiniz :)

      Sil
  11. ben zaten takipteyim. herkesi beklerim

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  12. Blogunuzu yeni tanıdım, çok beğendim. Bu tür keşif etkinlikleri gerçekten harika oluyor teşekkürler. Yeni yazarlar yeni tanıtımlar ile tanışmış oluyoruz.
    Bende bloguma bekliyorum. Güzellik adına herşeyi bulabilirsiniz.
    Çok Sevgiler,

    http://kadinlamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil