Menü

29 Haziran 2015 Pazartesi

For Your Beauty Allık Fırçası

Bulutlu bir Ankara'dan hepinize merhaba arkadaşlar :)
Bugün sizlere "For Your Beauty" markasının allık fırçasını tanıtacağım. Bunu Rossmann mağazalarından uzun bir süre önce almıştım ve iyi ki de almışım diyorum. Aldığım günden bu yana allığımı bu fırçayla uyguluyorum. Allık yazım için tık tık :) Gelin fırçayı birlikte değerlendirelim:


Beğendiğim Yönleri:

-Kıllarının yumuşacık olması. Uzun bir süredir kullanmama rağmen kıllarında henüz bir sertleşme olmadı. 


-Hafif ve zarif bir fırça. Özellikle ucunun ahşap olmasını çok şık buluyorum.


-Tutumu gayet rahat. Allığımı yüzüme rahatlıkla uygulayabiliyorum.

Ürünü alalı uzun bir süre olduğu için fiyatını tam hatırlayamıyorum ama Rossmann'da bulabilirsiniz bu fırçayı.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Eğer beğendiyseniz bloğumu takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

6 yorum:

  1. Merhaba :)

    Ben for beauty'nin fırçalarını denemedim ancak yüz temizleme süngerlerini severek kullanıyorum.

    Bende bakım-kozmetik üzerine blog yazıyorum. Ziyaret edersen çok sevinirim. Senistiyorruj blog olarak aratabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde yüz temizleme süngerlerini listeme eklesem iyi olacak. Aldım takibe bloğunu canım :)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler :)
    Blog keşif etkinliğinden geldim, takipteym.
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir fırçaymış :) keşif etkinliğinden geliyorum canım takibindeyim seni de beklerim :)

    YanıtlaSil