Menü

18 Haziran 2015 Perşembe

Ikea Alışverişim (Oda Dekorasyonu)

Herkese yağmurlu bir Ankara akşamından merhabalar :)
Kısa bir süre önce yeni bir eve taşındık ve yeni odamı dekore etmekle uğraşıyorum şu sıralar. E konu dekorasyon olunca Ikea'ya gitmemek olmazdı. Ben de bugün Ikea'ya gittim, küçük bir alışveriş yaptım ve şimdi aldıklarımı sizlerle paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz...

İlk olarak aldığım mumlardan bahsetmek istiyorum. Biri vanilyalı, diğeri ise sümbül kokulu iki tane mum aldım. Kokuları acayip güzel ve renkleri de tam benim odama uygun. Her birinin fiyatı 8,99.


Mumlarımın altına iki tane de mum tabağı aldım. Üstteki fotoğraflarda tabaklar gözüküyor ama ben ayrıca göstermek istiyorum. Her birinin fiyatı 4,99.


Aldığım diğer bir ürün ise "Fejka" serisinin yapay saksı bitkisi. Pembe renkli çok şık bir bitki. Bunun fiyatı 29,99. Aldığım bu gülleri yine Ikea'dan almış olduğum çiçek desenli bir saksıya koydum. Bu saksının fiyatı ise 12,99.

Odamın dekorasyonu için Ikea'dan almış olduğum ürünlerin hepsi şimdilik bu kadar. Umarım hoşunuza gitmiştir bu yazı. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Sizi çok seviyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere... Hoşçakalınn :)

8 yorum:

  1. İkea seçimlerine bayıldım, bence çok hoş bir his bırakıyor evde^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çiçek ve mum ikilisi vazgeçilmezim :)

      Sil
  2. Ben de fırçalarımı filan koymak için birşeyler bakmak istiyorum Ikea'dan, saksıdan mı alsam ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz büyük gelir sanki ya :) Ben de makyaj ürünlerimi koymak için düzenleyiciler aradım bugün ama vaktim çok olmadığı için bulamadım. Mutlaka fırçaları koymak için vardır bir şeyler.

      Sil
  3. Haha :) Ikea'ya girince nereye baksam şaşırıyorum o kadar büyük yerde de istediğini bulmak imkansız. Güzel desenli bardaklar filan da iş görür heralde, sıkışırsam mutfak bölümüne gideceğim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desenli bardaklar kurtarıcımız oluyo genelde :) Senin için ben biraz araştırdım dekoratif bardakları, bugün içinde yazarım yazısını. Umarım beğenirsin <3

      Sil
  4. Çok şık olmuş, çiçek ve mum gerçekten çok güzel ve huzur veren bir ikili, bu arada güzel yazılarını takip etmek için gfc ten okurun oldum :)
    benim blog'um daha çok yeni olsa da umarım sen de takipçim olarak bana destek olursun :)
    www.aylindensevgilerle.com

    YanıtlaSil
  5. Nicely, at least Im interested. Cant wait to see a lot more of this from you.Quite insightful
    Formula 41 Extreme submit. Never believed that it was this simple after all. I had spent a beneficial deal of my time looking for someone to explain this subject clearly and you're the only one that ever did that.
    http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil