Menü

19 Haziran 2015 Cuma

Oda Dekorasyonu için Dekoratif Cam Bardaklar

Herkese merhaba arkadaşlar :)
Geçen yazımda Ikea'dan yaptığım alışverişimden bahsetmiştim ve güzel yorumlar yazılmıştı altına. Yorumlardan birinde bambade.blogspot.com.tr 'nin yazarı sevgili Bade, makyaj fırçalarını koymak için dekoratif bir şeyler aradığını yazmıştı. Ben de durur muyum, hemen araştırdım internetten :)
İnternette pek çok online satış sitesinde makyaj malzemelerini düzenlemek için ürünler var fakat ben bildiğim mağazalardan alışveriş yapmayı seven biri olduğum için Ikea, Biev, Madame Coco gibi mağazalardan hoşuma giden ürünleri paylaşacağım sizlerle.

İşte karşınızda hoşuma giden dekoratif bardaklar... Bunları ister masanızın üstüne koyun isterseniz de mutfağınızda kullanın. Seçim sizin :)


  • İlk olarak Ikea'da bulabileceğiniz bir ürüne rastladım internette. Bu bardak değil ama makyaj fırçalarını koymak için şık bir el örgüsü sepet olabilir. ("Nordrana" Sepet Seti )



  • Biev'de de çok şık bardaklar var. Linke mutlaka göz atın ve bütün bardaklara bakın:



  • Madame Coco'da şu iki dekoratif bardak, makyaj fırçalarını koymak için güzel bir seçenek olabilir:






Benim rastladıklarım şimdilik bu kadar. Özellikle farklı renk ve tarzdaki ürünlere yer verdim çünkü hepimizin zevkleri farklı olabilir. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sizleri çok seviyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzeree :)

5 yorum:

  1. İnanmıyorum harikasın!! Biev'dekilere bayıldım, gerçekten çok teşekkürler işimi kolaylaştırmış oldun :)

    YanıtlaSil
  2. Hiç önemli değil, beğendiğine çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Bievdekiler çok şıkmış gerçekten. Blog keşif etkinliğinden geldim bana da beklerim :)
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. I will bookmark your weblog and have my youngsters verify up here generally. Im fairly positive Cleanse FX they will learn a lot of new stuff right here than anybody else!@chels I know what you mean, its hard to find good help these days. http://www.healthsupreviews.com/is-cleanse-fx-biggest-scam-in-canada/




    YanıtlaSil