Menü

28 Haziran 2015 Pazar

Rossmann Alışverişim

Merhaba arkadaşlar :)

Bugün sizlere bir alışveriş yazısı hazırladım. Rossmann'da yaptığım kısa bir alışverişin ardından aldığım ürünlerle işte karşınızdayım...


Öncelikle StopEver Acne Patch ile başlayalım. 7,49'a almış olduğum bu ürün, sivilcelerin hızla azalmasını vaat ediyor bizlere. Paketin içinden 16 tane 12mm çapında plaster çıkıyor ve her bir plasteri sivilcenizin üzerine yapıştırıyorsunuz.
Bu plasterlerin resmini aşağıda görebilirsiniz:


En altta bir plasterin eksik olduğunu göreceksiniz, bunun nedeni benim dün gece yatmadan önce bir tanesini kullanmam :) Bu sabah plasteri çıkarttığımda sivilcemin hafif indiğini gördüm. Tabi ki yok olmadı sivilcem bir gecede ama ürünün arkasında da yazdığı gibi o bölgenin iyileşmesine yardımcı oldu. Ürünün arkasının fotoğrafını da aşağıda görebilirsiniz, çok güzel açıklanmış nasıl kullanılacağı ve etkileri:


Aldığım bir diğer ürün ise EverMed markasına ait dijital hassas termometre. Bizim evdeki termometreler genelde dijital değil, bu nedenle ateş ölçmek zor oluyor benim için. O yüzden bu dijital termometreyi görünce alayım, elimin altında bulunsun dedim. Fiyatı da gayet uygun: 4,99.


Aldığım son ürün ise benim en ilgimi çeken üründü. "For Your Beauty" markasına ait bir saç fırçası. Öyle bildiğimiz saç fırçalarından değil ama bu. Henüz deneme fırsatım olmadı ama ilk defa görüyorum bu saç fırçasını. Gelin ürünün arkasındaki açıklamaya birlikte bakalım:
(Fotoğrafı okumakta zorlananlar için aşağıda ayrıca baloncuk içinde aynı yazıyı yazdım.)


Gerçekten vaat ettiğini yapan bir fırça ise aradığım fırçayı bulmuş olacağım. İlerleyen günlerde size bu fırçanın yorum yazısını yazacağım çünkü sonuçlarını çok ama çok merak ediyorum. Fırçaya ait diğer fotoğraflara da bir bakalım isterseniz :) Bu arada fiyatı 15,45.


Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Yorumlarınızı ve değerli görüşlerinizi her zaman benimle paylaşabilirsiniz.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınnn :)

8 yorum:

  1. Şu fırçayı çok merak ettim gerçekten. Rossmann'a gidip bir incelemem gerek :)
    Kullandıktan sonraki yorumunu mutlaka bekliyorum. Eğer dediği gibi işe yarıyorsa mükemmel bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baya merak ediyorum. Bu hafta içinde bir gün yazısını yazmayı planlıyorum. Takipte kalın :) Sevgiler...

      Sil
  2. Fırça yazısını sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba elif:) akne bandı çok ilgimi çekti sanırım bitane de ben alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bi ürün. Bugün ikinci plasteri kullandım aynı sivilce üzerine, sabah kalktığımda büyüklüğü ve kırmızılığı biraz daha azalmıştı. Biraz daha kullandıktan sonra yazısını yazmayı düşünüyorum zaten, takipte kalın :)

      Sil