Menü

3 Temmuz 2015 Cuma

Yves Rocher Büyük Yaz İndirimi

Merhaba arkadaşlar :)
Bildiğiniz gibi rastladığım indirimlerden sizleri haberdar etmek için elimden geleni yapıyorum. Bugünkü yazımda da Yves Rocher'den gelen bir mesajı iletmek istiyorum siz değerli okurlarıma. Bu indirimin detaylarına Yves Rocher'in internet sitesinden de ulaşabilirsiniz.

Tüm ürünlerde %50'ye varan indirim başlamış Yves Rocher mağazalarında. Hangi ürünlerde %50, hangilerinde daha az indirim var bakmak için tık tık


Benim istediğim ürünlerin genelinde %25 indirim var, o nedenle biraz daha beklemeyi düşünüyorum ve böylece daha ucuza almak istiyorum istediklerimi. Siz de bir bakın internet sitesine Yves Rocher'in. Eğer almayı düşündüğünüz üründe %40-%50 indirim varsa bu indirimi kaçırmayın derim.  

Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

3 yorum:

  1. Ben de dün Yves Rocher'dan alışveriş yaptım aslında aldıklarımda %50 indirim var sanmıştım %25 olduğunu sonradan farkettim ama ihtiyacım olduğu için aldım.İndirim kovalamak gerçekten güzel birşey ama ben fiyatı yükseltip onun üzerinden indirim yapan çoğu mağazaya sinir oluyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, ona çok dikkat etmek gerekiyor. Ben genelde almak istediğim ürünlerin fiyatlarını internetten takip ediyorum. Baktım ki gerçekten güzel bir indirim var o zaman mağazaya gidip alışverişimi yapıyorum. Tabi bazı indirimler internetten yapılan alışverişlere özel de olabiliyor, ona da dikkat etmek gerek. Bu indirimde benim de istediğim ürünlerde %25 vardı, o nedenle istediklerimi almadım. Daha iyi bir indirim bekliyorum :)

      Sil
  2. güzel bir indirim ama stoklarımı doldurmam maalesef :(
    keşif etkinliğimden geldim desteklerinizi bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil