Menü

25 Temmuz 2015 Cumartesi

Wet "n" Wild Mega Liner

Herkese yeniden merhabalar :)
Bugün sizlere Gratis'ten almış olduğum Wet 'n' Wild markasının eyeliner'ını tanıtmaya çalışacağım. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki pek eyeliner kullanan biri değilim. Yani günlük makyajımda gözlerime fazla bir şey sürmem fakat özel günlerde göz makyajı yapmayı seviyorum. İsterseniz lafı daha fazla uzatmadan ürün değerlendirmeme geçelim.

Fırçanın ucu ince ve yumuşak. Ben eyeliner'ı ince çekmeyi çok seviyorum ve bu nedenle fırçanın ucunun ince olması bence artı bir özellik. Yumuşak olması ise bence negatif bir özellik çünkü sert uçlularının kullanımının daha kolay olduğunu düşünüyorum.


Kabı zarif ve hafif.



Sürdükten sonra mat bir görüntü vermesi çok hoşuma gitti.




Ürünün fiyatı 9,90. Sonuç olarak fiyatını ve performansını düşünürsek bu eyeliner sınıfı geçti diyebiliriz. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sizler hangi eyeliner'ı kullanıyorsunuz? Yorumlar kısmında mutlaka yazın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

6 yorum:

  1. Çabuk kuruyor mu ve kalıcılığı nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir buçuk iki dakikada tamamen kuruyor. Kısa süreli kullandığım için kalıcılığı hakkında ne desem yalan olur. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
    2. teşekkürler evet alıp almasam mı diye düşünüyordum :)

      Sil
  2. renklı mega lınerları cok sevıyorum kısa surede koruyorlar ve gercekten renklerı cok canlı

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil