Menü

21 Ağustos 2015 Cuma

Toni&Guy Kuru Şampuan

Merhaba arkadaşlar :)
Kuru şampuanlar hayatımıza gireli epey zaman oldu. İlk çıktığı zamanlarda ben Benri'nin renkli kuru şampuanını kullanmıştım ve tam bir fiyaskoydu. Bu hayal kırıklığından dolayı elim kuru şampuanlara gitmez olmuştu ta ki Toni&Guy'ın kuru şampuanını görene kadar. Bu ürünün hem 75 mL'si hem de 250 mL'si mevcut. Bendeki 75 mL olan ve fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 15-20 lira civarıydı.


Saçlarım, yıkamanın ardından genelde 3. gününde yağlanmaya başlıyor. Yine saçlarımın yağlandığı bir gün kuru şampuanı denemeye karar verdim. Saçlarıma ürünü sıktığımda ilk başta ıslak bir his bıraktı fakat iki üç dakikanın ardından saç diplerimde hafif bir sertlik yaptı. Saçlarımdaki yağlı görüntüyü azalttı ama aynı zamanda saçlarımı sertleştirdi. Ben daha yumuşak bir his bırakır zannetmiştim ama yanılmışım. Ürünün kokusuna tek kelimeyle bayıldım. Ürünü saçlarıma sıktığımda parfüm sıkmama gerek kalmıyor o kadar yani :) Genel olarak ürün vaat ettiği gibi yağlanmayı azaltıyor, bu nedenle ürünü başarılı buldum fakat saçlarınızın yumuşak olmasını istiyorsanız bu ürünü size önermem. Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Sizin önerdiğiniz kuru şampuanlar neler? Yorumlarınız bekliyorum :)

2 yorum:

  1. Bir türlü kuru şampuan fikrine alışamadım. Bir kez kullandım ve sanırım yanlış marka seçmişim. Bir kez daha deneyecek olursam bu kuru şampuanı deneyeyim :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru şampuan fikrine ben de hala tam alışmış değilim ama denemekte yarar var :) Bloğuma hoş geldiniz, ben de geliyorumm..

      Sil