Menü

26 Ağustos 2015 Çarşamba

"ÜNLÜLERİN TARZI"- Blake Lively

Merhaba arkadaşlar :)
Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi bugün sizlerle, seçmiş olduğum bir ünlünün makyajını ve stilini inceleyeceğim. Bugünkü yazımda Gossip Girl dizisinin Serena'sı Blake Lively ile karşınızdayım. Genel olarak stilini yansıttığını düşündüğüm bu fotoğrafını incelemekle başlayalım işe
http://decorgirlsnew.tk/blake-lively/
Blake Lively'nin fotoğraflarını genel olarak inceleyecek olursanız onun doğal görünen makyajı tercih ettiğini fark edersiniz. Tabi bu durum bazı "kırmızı halı" fotoğraflarında geçerli değil ama istisnalar kaideyi bozmaz ne de olsa :) Ten makyajına baktığımızda doğallığın ön planda olduğunu görüyoruz. Işıltılı ve canlı görünen cildini genelde toz pembe veya bronz tonlarda bir allıkla renklendiriyor. Eyeliner ve maskara kullanarak renkli gözlerini ön plana çıkarmayı seviyor. Aynı zamanda gözlerinin iç kısmına sürdüğü beyaz far, gözlerine hem aydınlık katıyor hem de gözlerinin daha açık görünmesini sağlıyor. Dudaklarında ise genelde "nude" tonlar tercih ediyor. Makyajında doğallığı seçen Blake Lively, saçlarında da doğallıktan yana. Çoğu zaman, tıpkı bu fotoğrafında olduğu gibi saçlarını iridalgalı kullanıyor. Bu iri dalgalı saç modeli, ona hem salaş bir hava verirken aynı zamanda da onun havalı bir görünüme kavuşmasını sağlıyor.

Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Bundan sonraki yazımda hangi ünlüye yer vermemi istersiniz ? Yorumlarınızı mutlaka aşağıya yazın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

6 yorum:

  1. Bu kadına bayılıyorum çok sempatik :) Bloguzu takipteyim benim bloguma da beklerim http://petunyanincizimaceralari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz bloğuma :) Geliyorum ben de bloğunuza

      Sil
  2. merhaba blok keşif etkinliğinden geliyorum ve bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinizzz :) Geliyorum ziyaretinizee

      Sil
  3. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliği sayesinde sizi keşfettim, ne cici bir siteniz var. takipçiniz bol olsun. Takibe aldım, İlginizi çekerse, benim şirin bloğuma da beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim. Bloğunuza geliyorum hemenn :)

      Sil