Menü

2 Eylül 2015 Çarşamba

"ÜNLÜLERİN TARZI"-Taylor Momsen

Merhaba arkadaşlar :)
Bugünkü yazımda Gossip Girl dizisinin Jenny Humphrey'si Taylor Momsen'in tarzını inceledim sizler için. Taylor Momsen, aslında daha çok genç (1993 doğumlu) ama tarzıyla dillerden düşmüyor. Lafı fazla uzatmadan başlayalım hadi :)

Taylor Momsen'in tarzına baktığımda aklıma ilk gelen kelime "Rocker" oluyor. Rock müziği yapanların tarzını bilirsiniz. İşte tam da öyle giyiniyor ve makyajını yapıyor Taylor Momsen. Yüzüne baktığımızda ağır bir göz makyajı göze çarpıyor hemen. Koyu ve yoğun göz farı, Momsen'in vazgeçilmezleri arasında. Ağır göz makyajı yaptığı için "nude" bir ruj tercih etmiş dudaklarında. Gerçi bazı fotoğraflarında koyu kırmızı ruj tercih ettiğini de görebiliyoruz. "Rocker" tarzını saçlarına da yansıtmış Taylor Momsen. Çok uğraşılmamış hafif dalgalı bir saçla salaş bir havaya bürünmeyi başarmış. Giyimine baktığımızda ise kıyafetlerine hakim olan rengin siyah olduğunu görebiliriz. Yırtmaçlı ve iddialı kıyafetler, Momsen'in en çok kullandığı parçalar arasında. Sonuç olarak Momsen, kendine has tarzıyla klasik "yapılı saç, şık bir kıyafet" algısını alt etmeyi başardı ve salaş görünerek de iddialı olunabileceğini gösterdi.

Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Bir sonraki yazımda hangi ünlüye yer vermemi istediğinizi yorumlar kısmına mutlaka yazın. Yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum. Diğer yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

5 yorum:

  1. bysimsar.com - Yorumlarınızı önemsiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Ben de taylor momseni çok seviyorum, şarkıları harika :) Tarzı da kesinlikle herkesten çok farklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buarada blogunu keşif etkinliğinden gördüm :) Benimkine de beklerim http://afsarogluasli.blogspot.com.tr/

      Sil
  3. blogunuzu takibe aldım ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. tarzı çok farklı gerçekten. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum GFC 'den sizi takibe aldım. bende bloğuma beklerim :) http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil