Menü

10 Temmuz 2015 Cuma

Flormar Terracotta Blush-On 45

Herkese yeniden merhaba :)
Zaman öyle hızlı geçiyor ki anlatamam. İki gün önce bloğum dördüncü ayını doldurdu ve ben bu nedenle çok ama çok mutluyum. Biraz klişe olacak ama hala ilk yazımı yazdığım günkü heyecanım gözlerimin önünde. Sizlere yazı yazmayı gerçekten çok seviyorum ve umarım daha nice dört aylarda sizlerle birlikte olabilirim. Bu kısa ama benim için çok anlamlı olan girişin ardından gelelim bugün değerlendireceğim ürünü tanıtmaya. Bugünkü yazımda sizlere Flormar'ın 45 numaralı allığından bahsedeceğim. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu ürünü uzun bir süre önce aldım ve o günden bu yana sadece birkaç kez kullandım. Bu kadar az kullanmamın en büyük nedeni ise çok pırıltılı olması. Biliyorum diyeceksiniz ki "Elif, madem pırıltılıydı niye aldın bu allığı?" Açıkçası bu allığı kuzenimin düğününde kullanmak için almıştım ve diğer özel günlerde de kullanırım diye düşünmüştüm fakat kuzenimin düğünü dışında başka hiçbir yerde kullanmadım. Makyajda doğal görünümü seven bir kişi olarak bu allık bana ağır geldi. Ürünün fiyatı yaklaşık olarak 30 lira. Gelin fotoğraflara göz atalım:


Allığın rengi aslında hoş ama fotoğrafta da görüldüğü gibi allığın üst tabakası sarı simlerle dolu ve bu nedenle özel günler hariç kullanımı oldukça zor.


Swatch:



7 yorum:

  1. Rengi güzel ama fazla simliymis

    YanıtlaSil
  2. Altın aydınlatıcı olarak kullanılabilir belki yazın, allık yerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet simi sevenler için güzel bi seçenek olabilir :)

      Sil
  3. Fazlı ışıltılı ama güzel bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de rengi güzel ama keşke daha az simli olsaymış.

      Sil
  4. Doğru bronz tende bence de hoş durur :)

    YanıtlaSil