Menü

19 Temmuz 2015 Pazar

Seyahat Makyaj Kutumda Ne Var?

Merhaba arkadaşlar :)
Bugün bayramın son günü ve aynı zamanda tatilimin de son günüydü. Yani anlayacağınız Ankara'ya geri döndüm. Az önce bavulumu boşaltırken aklıma güzel bir fikir geldi ve iki üç günlük İstanbul yolculuğumda bana eşlik eden makyaj kutumu sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Dıştan görünüşü şu şekilde:


İçini açtığımızda karşımıza ilk olarak bilezik, kolye ve yüzüklerimi koyduğum bölüm çıkıyor. İstanbul'a üç günlüğüne gittiğim için çok fazla takı götürmedim, götürdüklerimin de birçoğunu takmadım :)


Küpelerim:


Alttaki çekmecelere makyaj malzemelerimi koydum.


İlk çekmecede günlük kullandığım makyaj malzemeleri var: 

H&M Bronzing Powder

Yves Rocher Allık (Yazısı için tık tık)

Maybelline Colossal Volume Express Maskara

NYC-Intense Lip Color (Yazısı için tık tık)


İkinci çekmecenin sağ tarafında ise Flormar'dan almış olduğum rujum ve Revlon'un Photoready Concealer'ı var.
Sol tarafta ise tel tokalarım ve aynam var.


Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Bayramda siz de bir yerlere gittiniz mi? Aşağıda yorumlar kısmına mutlaka yazın. Sizleri çok seviyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

11 yorum:

  1. Bu tür yazıları okumayı çok seviyorum, bayıla bayıla okuyorum sizinkini de öyle okudum. Bu arada makyaj çantanıza ya da kutunuza her neyse işte :D bayıldım nereden aldınız acaba?
    Sevgileer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok ama çok teşekkür ederim :) Makyaj kutum bana hediye olarak geldi, o nedenle maalesef nereden alındığını bilmiyorum.

      Sil
  2. Blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim.Sevgiler http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim nurundelidolublogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldiniz :) Ben de geliyorum bloğunuza

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz bloğuma :) Ben de geliyorumm

    YanıtlaSil
  7. Makyaj çantası gerçekten çok güzelmiş :) takibe aldım ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim :) geliyorum ben de

    YanıtlaSil
  9. kutu cokkk başarılı olmuş çok güzel

    takibe aldım bende beklerim :)

    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil