Menü

5 Temmuz 2015 Pazar

Akşam Cilt Bakım Rutinim

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar :)
Bugün sizlerle gece yatmadan önce uyguladığım cilt bakım rutinimi paylaşmak istiyorum. Bu rutini son üç dört aydır uyguluyorum ve cildimdeki etkilerinden gayet memnunum. Hatta bazen aksattığımda rutinimi, cildimde sivilceler çıkmaya başlıyor. İlk olarak, gittiğim güzel merkezinden satın almış olduğum Janssen Cosmetics'e ait toz şeklindeki yüz temizleyicisini kullanıyorum. 


Janssen Cosmetics ürünlerini ben daha önce piyasada görmemiştim ama bazı güzellik merkezlerinde ve internette satılıyormuş bu ürünler. 


Yüz temizleyicisi toz şeklinde ve suyla temas ettikten sonra köpürüyor ve cilde uygulanıyor.

Bendeki karma ciltler için olanı ve fiyatı 110 lira civarında. Pahalı bir ürün ama ben cildimi güzel temizlediğini düşünüyorum. Elbette ki her bütçe için uygun bir ürün değil ama ben zaten burada ürün önermekten ziyade akşam rutinimi paylaşıyorum sizlerle.

Kısa bir süre bekledikten sonra köpükler gidinceye kadar yüzümü güzelce yıkıyorum. Yıkadıktan sonra yüzümün biraz kuruduğunu hissettiğim için cildimi nemlendirme aşamasına geçiyorum.

Bu aşamada da yine Janssen Cosmetics'in hassas ciltler için olan yüz losyonunu kullanıyorum. Bu losyonun kokusunu çok ama çok beğeniyorum. Yüzüme bu losyonu sürüyorum ve böylece cildimin ihtiyacı olan nemlendirmeyi sağlıyorum. Sabah kalktığımda bile yüzüm nemli oluyor bu ürün sayesinde. Bu ürünün de fiyatı yaklaşık olarak 95 lira.


Böylece akşam cilt rutinim son bulmuş oluyor. Bu iki ürün bana yeterli geliyor ve şimdilik akşam rutinim için vazgeçilmezlerim.

Not: Janssen Cosmetics ile herhangi bir bağlantım yok. Bu ürünleri güzellik salonunun önerisiyle aldım ve ürünlerin cildimi güzel temizlediğine inandığım için akşam cilt rutinimde kullanıyorum.

Umarım yazım hoşunuza gitmiştir. Sizler gece yatmadan önce ne tür ürünler kullanıyorsunuz cildinizde? Yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder