Menü

17 Mart 2015 Salı

Bahar Mutluluğu

Merhaba sevgili okurlarım,
Zaman ne kadar hızlı geçiyor öyle değil mi? Sanki daha dün lapa lapa kar yağıyordu, bugün ise güneşli, ılık bir hava... Yani hava ne bunaltacak kadar sıcak ne de donduracak kadar soğuk. Gerçi 'Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır' derler ya, hadi hayırlısı :) Bu sabah güneşli havanın da etkisiyle geçen yazdan bu yana hiç giymediğim mavi ince gömleğimi giydim. Gömleğimin kollarını kıvırdım ve altıma da Mavi'den yeni almış olduğum siyah dar pantolonumu giydim.  Kendimi inanılmaz derecede enerjik hissettim çünkü kışın o kasvetli havası yerini artık kuş cıvıltılarına bırakmıştı. İçinizde benim gibi olan var mı bilmiyorum ama ben güneşi gördüm mü bi mutlu oluyorum :) Hem ruhuma hem bedenime çok iyi geliyor ılık hava. Bu mutluluk, hem giyim tarzıma hem de makyajıma yansıyor doğal olarak. Çok daha canlı bir makyaj ve ince şık kıyafetlerle ilkbahara hazırım galiba :) Hepimiz için güzel bir ilkbahar olması dileğiyle... Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder