Menü

9 Mart 2015 Pazartesi

Youtube Favorilerim-vlogger (Ellie and Jared & Sacconejolys)


Merhaba sevgili okurlarım,
Ellie and Jared
Bugünkü yazımda sizlere son zamanlarda sıklıkla duyduğumuz "vlogger"lardan bahsedeceğim. Bu kelimenin ne anlama geldiğini merak ediyor olabilirsiniz. Kısaca anlatmak gerekirse vlogger'lar, bir günlerini on- on beş dakikalık videolar halinde çeken ve Youtube'a koyan insanlardır. Benim en çok beğendiğim ve sizlere de önerebileceğim vloggerlar "Ellie and Jared" ve "Sacconejolys". Ellie and Jared henüz çok bilinen bir kanal değil fakat inanılmaz derecede eğlenceli bir ailenin günlük yaşamını konu alıyor. Ellie bir güzellik uzmanı fakat şu anda çalışmıyor ve Jared ile evli. Uzun süre çocuk sahibi olabilmek için uğraştılar ve pek çok tedavinin ardından Jackson adını verdikleri dünya tatlısı bir çocukları dünyaya geldi. Hatta şu anda Ellie yeniden hamile!!!!! Bu nedenle her hafta kendi kanalında bebeğinin gelişimini anlatıyor. Kanalını Youtube'da arama kısmına "Ellie Mecham" yazarsanız bulabilirsiniz." Eğer hamileyseniz bu kanaldan oldukça yararlanacağınızı düşünüyorum. Yararlanmasanız bile acayip eğleneceğinizden eminim :) Onların hayatlarına tanık olabilmek çok hoşuma gidiyor. Her akşam Türkiye saatiyle yedi sekiz gibi kanallarına o günün vlogunu ekliyorlar. Böylece gün içinde yaşadıkları bütün önemli gelişmeleri izleme fırsatına sahip oluyorsunuz. Kimileri başkalarının hayatlarını takip etmeyi gereksiz buluyor. İnanın ben de başlarda böyle düşünüyordum fakat izlemeye başladıkça videolarda hayatımdan parçalar bulmaya başladım. Her ne kadar farklı bir kültürde, farklı bir yerde yaşasalar da hepimiz insanız ve duygularımız birbirine çok benziyor. Aynı zamanda bu vloglar gündelik yaşantımızda karşılaşabileceğimiz sorunlara karşı ne tür çözümler üretebileceğimizi de gösteriyor. Örneğin eşinizle sıkıntı yaşıyorsanız izlediğiniz vloglardaki beğendiğiniz çiftlerin davranışlarını kendinize örnek alabilirsiniz ve onların sıkıntılar karşısındaki tutumlarını kendinize uyarlayabilirsiniz. Şu anda yaklaşık 180.000 takipçileri var. Eğer orta seviyede İngilizceniz varsa ve farklı hayatlara tanık olmak istiyorsanız bu kanala mutlaka göz atmanızı öneririm.
Sacconejolys
Diğer bir sevdiğim vlog kanalı  ise"Sacconejolys". Anna ve Jonathan evli bir çift ve iki tane de çocukları var. Hem Anna'nın hem de Jonathan'ın Sacconejolys'e  ek olarak kendi kanalları da mevcut. Özellikle güzellik ile igli kanallara meraklıysanız Anna'nın kanalına (Anna Saccone) göz atmanızı tavsiye ederim çünkü bence bu konuda oldukça yetenekli. Sacconejolys'in yaklaşık 800.000 abonesi var ve oldukça popüler. Anna ve Jonathan çok tatlı bir çift ve çocukları da inanılmaz güzel. O kadar doğallar ki bazen video'yu izlerken kendimi onların ailesinin bir üyesiymişim gibi hissediyorum. Özellikle kızları Emilia'ya bayılıyorum. Ben hayatımda bu kadar sevimli, bu kadar tatlı bir kız çocuğu görmedim. Bazen sırf Emilia'nın sevimliliklerini izlemek için bile videoyu izlediğim oluyor :) Bu tarz vloglar hem eğlendiriyor hem de farklı kültürlerdeki insanların yaşamlarına tanık olma fırsatını size sunuyor. Sizin de önerdiğiniz kanallar varsa mutlaka yazın, o kanallara da mutlaka göz atarım. Sevgilerle...

1 yorum:

  1. Merabalar elif, ben de turkiyeden bir tek ben izliyorum saniyordum ellie and jared'i.ellie 5kardes ve ablalari da youtuber.bonnie'yi ve ailedini ozellikle cok seviyorum.bir de daily bumps var.onlar da mecham ailesi'nin internet arkadasi.son olarak myka stauffer var.myka'lar ohio-indiana(abd)'da yasiyorlar;))

    YanıtlaSil