Menü

18 Mart 2015 Çarşamba

Küçük Alışverişim

Merhabalar yeniden :)
Uzun süredir ilk defa Tunalı'da alışveriş yaptım. İçinizde Ankara'da yaşayanlar varsa bilir, Tunalı'da dolaşmak pek bir keyiflidir. Bu caddede pek çok güzellik mağazası bulabilirsiniz: Yves Rocher, MAC, Gratis, Sephora,...Ne yazık ki zamanım çok kısıtlı olduğundan sadece birkaç mağazaya girebildim. Oldukça kısa olan bu alışverişimde neler aldım merak ediyorsanız yazımı okumaya devam edin. Yves Rocher'den kuru saçlar için besleyici saç kremi aldım. Saçlarımın uçlarını geçen hafta açtırdığım için çok çabuk kurumaya başladı. Bu nedenle ben de doğal özlü bir bakım kremi almaya karar verdim. Yves Rocher'den almış olduğum bu ürün, organik yulaf ve badem yağından oluşuyor ve kokusu da çok güzel. Kremi bir ay düzenli bir şekilde kullandıktan sonra sizinle sonuçları mutlaka paylaşacağım.


         Yves Rocher'den çıktıktan sonra Mango'ya girdim. Mango benim çok sevdiğim mağazalardandır. Genelde kışın giydiğim kazakların yarısı Mango'dur. E hal böyle olunca ilkbaharın ilk parçasını buradan almasaydım ayıp olurdu :) Yeni sezon olan uçları püsküllü bu desenli mavi yeleğe aşık oldum ve hemen satın aldım.  Bu yıl böyle modeller çok moda. Uçları püsküllü tişörtleri ve hırkaları çok göreceğiz mağazalarda. Sizce de çok şık değil mi? Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere... <3


Saçaklı desenli kaftan
Saçaklı desenli kaftan

3 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bakalım beğenecek misin, ben de merak ediyorum... :) Takibe aldım seni canım, bana da gelir misin? Siteye katıl butonu da ekle canım, benim gibi sonradan koyma diye söylüyorum.

    YanıtlaSil