Menü

8 Mart 2015 Pazar

Sıkıldığım zaman yaptıklarım :)

Merhaba sevgili okurlarım,
Bugünkü yazımda sizlere sıkıılınca yapabileceğiniz tam beş aktiviteden bahsedeceğim. Bu yazıyı neden mi yazıyorum? Çünkü ne zaman sıkılsam Google'da yapabileceğim eğlenceli aktiviteleri araştırıyorum fakat bir türlü kendime göre bir şey bulamıyorum. Ben de dedim ki eğer okurlarım da canları sıkılınca yapacak bir şey bulamıyorlarsa onlara kendi önerilerimi sunayım. Ve işte karşınızda sıkıldığım zaman yaptıklarım:
1-Film izlerim:
Herhangi bir kitapçıdan ya da marketten bir DVD veya VCD alırım. Bir tabağa patlamış mısırımı koyarım ve yanına sevdiğim bir içeceği alırım. Koltuğa güzelce yayılırım ve ışıkları da söndürürüm. İşte bu! Evde sinema keyfi gibisi yok :)
2-Makyaj denemeleri yaparım:
Geçerim aynanın karşısına başlarım makyaj yapmaya. Kendime bir konsept belirlerim ve o konsepte uygun olarak hazırlanmaya çalışırım.  Örneğin bir akşam yemeğine davet edildiğimi düşünürüm. Buna göre giyinirim, süslenirim ve elbette ki fotoğraf çekinirim. Böylece hem eğlenmiş hem de pratiklik kazanmış olurum.
3-Kurabiye yaparım:
Kim kurabiye sevmez ki? Elbette ki kurabiyeyi yapmaktansa yemesi daha keyiflidir ancak güzel bir vakit geçirmek için kurabiye yapmak eğlenceli bir uğraştır. Aslında mutfak işlerinden pek hoşlanan biri değilimdir ama konu kurabiye türü şeyler yapmaya gelince işler değişir. J İşin en çok hoşuma giden kısmı ise her bir kurabiyeye istediğim gibi şekil verebilmek. Yemek yapmayı sevmeseniz bile kurabiye yapmayı deneyin, pişman olmayacaksınız.
4-Puzzle yaparım:
Puzzle yapmaya başlamak benim hayatımı değiştirdi. Başta insana çok çekici gelmeyen bu aktivite, belli bir süre sonra bağımlılık yapıyor.(Tarafımdan onaylanmıştır :) ) Sizi hem daha mutlu ediyor hem de gün içinde birikmiş olan stresinizden kurtulmanıza yardımcı oluyor. Annemle her ay bir puzzle’ı masaya koyuyoruz ve işimiz olmadıkça yapmaya çalışıyoruz. Böylece hem anne-kız muhabbet etme fırsatı buluyoruz hem de günün yorgunluğunu bir nebze olsun üzerimizden atıyoruz.
5- Youtube videoları izliyorum:
Son altı aydır Youtube videolarına bağlanmış durumdayım. Düzenli olarak bazı vlogger’ları takip ediyorum ve bundan inanılmaz derecede keyif alıyorum. Youtube’da izlediğim kanallara dair detaylı bir blog yazısı da yazacağım ama burada yine de biraz bahsetmek istedim çünkü sıkıldığımda beni kendime getiriyor bu videolar.


Umarım önerilerim sizlerin hayatında küçük de olsa bir etki yaratır. Sizlerin de sıkıldığınızda yapmaktan hoşlandığınız şeyler varsa lütfen benimle paylaşın. Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder