Menü

8 Mart 2015 Pazar

Merhaba Sevgili Okurlarım :)

Merhaba sevgili okurlarım,
Elif ve Yaşam'a hoş geldiniz. Öncelikle kendimi sizlere tanıtmak istiyorum. Bloğumun isminden de anlaşıldığı üzere adım Elif ve üniversite birinci sınıf öğrencisiyim. Resim yapmayı, yazı yazmayı ve Youtube'da video izlemeyi çok seviyorum. Bir de uyumayı :) Yazılarımda ağırlıklı olarak makyaj ve bakım ürünleri ile ilgili deneyimlerime yer veriyorum. Kimi zamansa hayata dair görüşlerimi paylaşıyorum siz değerli okurlarımla. Kısacası herkesin kendinden parçalar bulabileceği yazılar yazıyorum. Blogumu beğeneceğinizi umuyorum çünkü sizlere yardımcı olabilmek için çok emek harcıyorum ve hepinize çok değer veriyorum. Yazılarımı okuyan herkesi çok seviyorum <3 Beni takip etmeyi unutmayınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder