Menü

12 Mart 2015 Perşembe

Banyo Rutinim

Merhaba sevgili okurlarım,
İnsanlar artık sosyal medyada hayatlarına dair her türlü bilgiyi paylaşıyorlar. Banyo rutinleri olsun saç rutinleri olsun her şey medyada. Son zamanlarda oldukça moda olan bu konuya ben de kayıtsız kalamayacağım. Herkesin banyo rutini olur da Elif'in olmaz mı :) Ve işte karşınızda benim banyo rutinim:
Saçlarımı haftada iki kere yıkıyorum. Yıkamadan önce Redist markasının yüzde yüz doğal bitkilerden oluşan saç bakım yağını saçlarıma ve saç diplerime masaj yaparak uyguluyorum. Ürünü yarım saat saçımda bekletiyorum ve ardından duşa giriyorum. (İsteğe göre daha uzun da kalabiliyor.) Kuaförümün önerisiyle aldığım bir üründü bu ve oldukça memnun kaldım. Duşta önce Sebamed'in günlük şampuanını kullanıyorum. Bu şampuan saçlarıma oldukça iyi geliyor ve kepeklerimi oldukça azaltıyor fakat şampuanı kullandıktan sonra mutlaka bir krem kullanmak zorunda kalıyorum çünkü saçlarım fazlasıyla sertleşiyor. Bu nedenle Çanakkale civarından almış olduğum doğal zeytinyağlı saç bakım kremini kullanıyorum. Bu adım çok önemli çünkü saçlarıma ipeksi bir yumuşaklık kazandırıyor. Ardından Sebamed'in duş jelini kullanıyorum. Bu ürün hem yüze hem de vücuda uygulanabiliyor. Kokusu ise ortalama bir koku. Yani bazı markaların duş jeller gibi yenilesi değil :)  Ben bunu sadece vücuduma uyguluyorum ve yüzüme Lancome'un çok severek kullandığım yüz peelingini uyguluyorum. Bu peelingi alırken biraz arada kalmıştım çünkü fiyatı oldukça fazlaydı ve bu paraya değip değmeyeceğnden pek emin değildim. Şimdi iyi ki almışım diyorum çünkü yüzümdeki kirleri güzel bir şekilde temizlediğini düşünüyorum. Bütün bu işlemlerin ardından duştan çıkıyorum ve saçlarımın ıslaklığını havluyla alıyorum. Saçlarım hala nemliyken Redist'in argan ve keratin yağını saçlarımın uçlarına uyguluyorum. Böylece saçlarım hem güzel kokuyor hem de bir ışıltı kazanıyor. Böylece banyo rutinim son buluyor. Kullandığım ürünlerin bazılarının fotoğraflarını da ekledim. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Sizlerin de beğenerek kullandığı ürünler varsa mutlaka yorumlar kısmında paylaşın. Her şey gönlünüzce olsun. Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder